Thursday, March 15, 2012

Obvestilo za medije iz WWF Avstralija

Ura za Zemljo je največji svetovni okoljski dogodek v zgodovini, ki ga letos predstavlja slogan "Bom, če boš ti", ki služi kot odskočna deska zato, da se zavedamo naše moči, da lahko spremenimo svet, na katerem živimo.

Tokrat želimo v projektu Ura za Zemljo, ki bo 31. 3. 2012 ob 20.30, narediti ogromen preskok iz vsakoletnega dogodka ugašanja luči k nudenju nadaljnjih možnosti skupnosti, da prispevajo k okoljskim rešitvam.

Leta 2007 je eno mesto prevzelo iniciativo za začetek Ure za Zemljo in od takrat je ta dogodek prerasel v globalno gibanje, ki je doseglo 5251 mest, 1.8 miljard ljudi in 135 držav na vseh sedmih celinah.

Digitalno promocijo "Bom, če boš ti", je ustvarila svetovna oglaševalska agencija leo Burnett v sodelovanju z You Tube in s to povezavo so ustvarili odskočno desko za največjo akcijo za okolje.

Andy Ridley, soustanovitelj in direktor Ure za zemljo pravi, da je "Bom, če boš ti" očiten nadaljni korak v razvoju okoljske kampanje.

"Bom če boš ti" daje vsakemu od nas možnost, da navduši prijatelje, kolege in sosede k trajnostnim dejanjem tudi nadalje, pravi Ridly.

Štejejo preproste obljube, kot so naprimer ločevanje odpadkov, uporabljanje varčnih žarnic, izklapljanje polnilcev za mobilne telefone ...



No comments:

Post a Comment